Translate

niedziela, 2 marca 2014

Tusal 2014 - 3 post.

Jak zwykle delikatnie spóźniony post tusalowy. Bohaterem poprzedniego posta był słoiczek i kot Alik tym razem słoiczka strzeże kolejny domownik nasz pies Borys. Borys to dużo cierpliwszy model do sesji fotograficznej bo słuchający poleceń. Tak naprawdę to był trochę problem bo słoiczek zdobi szpulka a mój pies uwielbia szpulki zwłaszcza drewniane- po krótkiej zabawie zostaje  stertka drzazg i przepraszający wzrok winowajcy. Dziś udało zrobić zdjęcie i szpulka  nie uległa zagładzie chociaż psisko próbowało swych sił. W słoiczku biało, biało bo  w najbliższym czasie podzielę się zdjęciami robótki ale jakoś nie mogę dobrnąć do końca. Oj ta pora roku działa na mnie nie najlepiej masa pracy i ciągle z czymś pod górkę, a na robótki całkowity brak czasu.  Mam nadzieję, że to się zmieni i będę mogła zrealizować pomysły kłębiące się w głowie. Pozdrawiam wszystkie dziewczyny biorące w zabawie i wszystkich zaglądających do mnie.

A to mój słoik.



18 komentarzy: