Translate

czwartek, 30 stycznia 2014

Tusal 2014- prezentacja 2 ,styczeń.

Cały dzień  myślałam o tym, że dziś mam napisać posta tusalowego i jakoś tak czas uciekał, że zapadła nocka a zdjęć mojego słoika jak nie było tak nie ma , światło marniutkie  i całkowity brak inwencji. Jednak przyrzekłam sobie, że będę obowiązkowa wyjęłam słoik postawiłam go na podłodze i zaczęłam kombinować jak zrobić zdjęcia aby było coś widać. Nagle moim słoikiem bardzo zainteresował się nasz kot Alik, jego fascynacja była tak duża, że mało brakowało a nie było by zdjęć bo słoika  też by nie było. Ja zamiast robić zdjęcia musiałam ratować słoik przed zagładą. Całe to zamieszanie podsunęło mi pomysł aby wykorzystać mruczka do prezentacji słoika. Światło marniutkie ale może przez obecność mojego kocura leniwca zdjęcia będą ciekawsze.
 A oto mój słoik i kot rozrabiaka - smacznie śpi i udaje niewinnego.


A teraz już sam słoik i jego zawartość jeszcze niewiele w tym słoiczku ale ponieważ pochłonął mnie decouopage nie było co wrzucać do słoika. Dlatego na razie w nim biało , czerwono biało bo resztki z abażura i koronek które powstają jako dekoracja szafek, czerwono bo ozdabiałam słoik. Ale na pewno zrobi się w nim bardziej kolorowo bo pomysłów mam całą masę tylko czasu brak.


A na koniec śpioch Alik .

 I to tyle na dziś. Pozdrawiam  Wszystkich odwiedzających , wszystkie uczestniczki Tusalowej zabawy oraz jej organizatorkę. Mam nadzieję, że wytrwam w postanowieniu obowiązkowości i nie zapomnę o żadnym Tusalowym poście.

2 komentarze:

  1. Ślicznie przystrojony słoiczek i świetny stróż przy nim;))
    Z czasem to chyba u nas wszystkich kiepsko ale najważniejsze ze pomysły twórcze są.
    Kiedyś je zrealizujemy na pewno ;)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Monia Alik w roli modela świetnie się sprawdził a twoje rzeczy po prostu bajka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń