Translate

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Prawidła,kasetka i inne dłubanki.

Jakoś zima nastraja mnie do pracy i każdą wolną chwilę przeznaczam na moje dłubanki, Obecnie trwaja prace nad większą rzeczą  styl i metody mojego męża wkrótce Wam pokażę co było i co powstało. Jednak tak przy okazji ja szlifuję swoja technikę decoupage i ostatnio powstało  kilka rzeczy. Następnych kilka na ukończeniu. A oto prawidła i inne moje wytworki.
                         
 Prawidła


Kasetka metalowa


Solniczka


Paterka drewniana.

I to by było tyle na dziś. Wszystkim odwiedzającym dziękuję za to , że są i za wszystkie miłe słowa.

2 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się ta technika, jednak nie przewiduję jej nauki, chociaż pokus nie brakuje :) Wszystkie tworki są piękne. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń