Translate

poniedziałek, 26 maja 2014

Pierwsze grzybowe zbiory w tym roku,

Oprócz rękodzieła mam też inną pasję GRZYBY i kilka innych ale o nich innym razem. Kocham zbierać grzyby. Dziś mogę powiedzieć Sezon Grzybowy rozpoczęty. Już kilka razy zwiedzałam las w poszukiwaniu grzybów ale było pusto aż do dziś. Zbiory jeszcze nie imponujące ale już są moje ukochane prawdziwki, borowiki czy jak tam kto chce. Dwie godziny w lesie i kilka ciekawych okazów. Oczywiście na obiad była borowikowa z koperkiem. Gdybym tylko mogła to całe dnie spędzałabym w lesie ale niestety tak się nie da, ale każda wolna chwila  spędzana będzie w lesie. Uwielbiam sezon grzybowy i mam nadzieję, że w tym roku będzie udany
A oto pierwsze zbiory.


Już nie mogę się doczekać kolejnej wizyty w lesie.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa.

2 komentarze:

  1. Już nie wierzę! nasza różana rodzinka też lubi zbierać grzyby, tylko nie lubi ich jeść...no może z octu...
    Gratuluję pięknych zbiorów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ci zazdroszczę!!! Grzyby prześliczne, czuję ich zapach!:)) Jestem grzybiarą:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń