Translate

sobota, 12 kwietnia 2014

Dekoracji świątecznych ciąg dalszy.

Czas biegnie w zastraszającym tempie, został tydzień do  świąt a ja jestem w "lesie" ze wszystkim. Pogoda nie rozpieszcza a na głowę wali się wszystko to co potrzebne jak i to co niepotrzebne. W tym całym zamieszaniu jednak udało mi się coś sklecić . Kilka wianków i pisanki. Niestety w tym całym zamieszaniu zapomniałam o zdjęciach więc dziś pokarzę to co zostało obfotografowane.

Biały wianek z lnianymi kwiatami.


Wianek kremowo -różowy.


I dwa wianki w żółciach i pomarańczu - te kolory królują tej wiosny chociaż ja osobiście wolę bardziej stonowane kolory.





A na koniec biała panienka w kryształowym kielichu.


Na  dziś to już koniec .
Serdecznie dziękuję za odwiedziny i za każde słowo pozostawione jako ich ślad.

10 komentarzy:

  1. śliczne wianuszki, a kwiaty pięknie je przyozdobiły :) Mów co chcesz, ale ten w żółciach jest fantastyczny :P pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkie wianki:) Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wianki. Biały z lnianymi kwiatami jest cudowny... i pięknie by mi pasował na drzwi;)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham klimat wiankowy, a ten czas to wzmożone plecenie i ozdabianie...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wianki, ten pierwszy szczególnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wianki uwiłaś:) Takie wiosenne:) Pozdrawiam Monia

    OdpowiedzUsuń
  7. Biały wianek mnie urzekł! Zapraszam do zabawy: http://szyciekoty.blogspot.com/2014/04/koci-zajaczek-dla-matki-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne wianki i pisanka :) Ładnie tu u ciebie :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń