Translate

niedziela, 6 kwietnia 2014

Wymianka Diana Art.

Dziś termin na pochwalenie się prezentem. Brałam udział w Wymiance Wielkanocnej zorganizowanej u Diany


Moją parą wymiankową była Kornelia . Od Korneli otrzymałam paczuszkę z przepięknymi upominkami czegoż tam nie było przydasie, zakładka, marcepanowy baranek i jajeczka i cała masa słodkości. Wszystko śliczne ale mnie urzekła ,uwiodła pisanka bo jest przecudna. Pisanka zrobiona techniką jaka mnie zachwyca ale dla mnie tak odległa jak Australia. Dziękuję Kornelio. A oto co otrzymałam - przepraszam za jakość zdjęć ale u mnie pogoda pod " zdechłym Azorem".




Ja natomiast przygotowałam dla Korneli następujący upominek

Kornelia lubi brązy i złoto i mam nadzieję, że upominek przypadł jej do gustu.
Dziękuję również Dianie za zorganizowanie fantastycznej wymianki.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i dziękuję za każde słowo .

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne prezenty przygotowałaś dla Kornelii, ja tez uwielbiam brązy:) Prezent od niej bardzo delikatny, śliczne pisanki i zajączki.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że Ci się podoba, Twoja paczuszka to też cudności

    OdpowiedzUsuń
  3. ale miła wymianka :))
    Dziękuję za miłe słowa i zapraszam częściej .Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to masa pięknych rzeczy przepłynęła przed moimi oczętami ha ha ha ...Gratuluję Dziewczyny pomysłu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne prezenty, słowem: udana wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udana wymianka:) Świetnie Siebie obdarowałyście. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniś piękne prezenciki przygotowałaś - ja muszę się w końcu pochwalić cudnym jajcem od Ciebie :))) Ciągle jeszcze mu nie zdążyłam zdjątka zrobić. Jajko, jakie dostałaś rzeczywiście jest mega. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dziękuję za udział w wymince przygotowałyście cudowne prezenty

    OdpowiedzUsuń