Translate

poniedziałek, 17 listopada 2014

A jednak !!!!!!

Dziś nie wiem co się stało ale się złamałam i postanowiłam się zaprzyjaźnić z facebookiem. Do dnia dzisiejszego uciekałam od tego jak diabeł  od święconej wody, sama tak naprawdę nie wiem dlaczego.
Jednak ciągłe pytania czy jesteś na facebooku zmobilizowały mnie do założenia strony. Dziś Magiczne brzozowe wzgórze zaistniało na tym portalu. Na dzień dzisiejszy bardzo skromnie, bo moje poruszanie się po facebooku przypomina dźwiganie głowy przez niemowlaka, jednak jak to mówią " nie święci garnki lepią" - nauczę się. Jeśli możecie to polubcie moją stronę mój facebook- oczywiście nic na siłę.Ale żeby nie było tak mało kolorowo to cały czas pracuję - anioły, aniołki.

Anioł w kropki.

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i pozostawione komentarze. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz