Translate

sobota, 28 grudnia 2013

Powitanie

Witam Wszystkich to mój pierwszy blog i pierwszy post. Do stworzenia tego bloga zainspirowały mnie dziewczyny które  własnymi rękoma tworzą rzeczy niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju . Ja też od jakiegoś czasu zajmuję się rękodziełem ale jakoś zawsze brakowało mi chwili aby zająć się pokazywaniem tego co robię. W najbliższym czasie  postaram się ożywić mojego bloga i tchnąć w niego ducha i charakter- nie będzie to łatwe ponieważ czeka mnie opanowanie wszystkich funkcji i możliwości bloggera. Ale trzymajcie za mnie kciuki i zapraszam w moje skromne progi.

1 komentarz:

  1. No znalazłam Cie hi hi , piekne robisz rzeczy , ale jesli moge cos radzic to zmien tło , trochę przeszkadza w ogladaniu , rozmiar bloga bys mogła powiekszyc i zdjęcia tez nieco , wtedy prace sa wyraźniejsze , tak gina w całości a robisz naprawde piekne rzeczy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń